Retourneren

Toch niet helemaal tevreden met de ontvangen artikelen? Het terugsturen van artikelen is bij ons geen probleem.

  • 100 dagen bedenktijd 
  • Terugbetaling binnen 14 dagen
  • Een kapot artikel ontvangen? Bekijk hier wat je kunt doen.
  • Het mogelijk om gratis te retourneren in een van onze winkels Let op! We kunnen je retour in de winkel alleen aannemen als je deze vooraf is geregistreerd.

Hoe kan ik mijn artikelen retourneren?

Meld je retour aan 

Retour in een van onze winkels – Gratis


  1. Voer je e-mailadres en ordernummer in.
  2. Selecteer de producten die je wilt retourneren en geef een reden op.
  3. Kies voor Instore drop-off 
  4. Bekijk het overzicht van onze winkels 

Let op! We kunnen je retour in de winkel alleen aannemen als je deze vooraf via de bovenstaande knop hebt geregistreerd.

Nadat je je bestelling in een van onze winkels hebt afgegeven en een collega deze heeft aangenomen, ontvang je binnen 5 dagen een bevestigingsmail van je retour.

 

Retour per post – vanaf 6,55


  1. Voer je e-mailadres en ordernummer in.
  2. Selecteer de producten die je wilt retourneren en geef een reden op.
  3. Controleer het overzicht, kies de vervoeder en pakketgroote, betaal de retourkosten en bevestig.
  4. Ontvang een e-mail met verdere instructies

Bewaar de track & trace goed. Zodra we je retour hebben ontvangen en verwerkt, ontvang je een bevestigingsmail.

 

 

 

  • 100 dagen bedenktijd (herroepingsrecht)

    Je kunt je bestelling binnen 100 dagen na ontvangst terugsturen. Vergeet niet je retour aan te melden, zowel voor retourneren per post als voor het terugbrengen in een van onze winkels. De uitleg hierover vind je bovenaan deze pagina. Bij vragen kun je contact met ons opnemen.

    Edit answer here.

  • Terugbetaling binnen 14 dagen

    Wij storten het volledige aankoopbedrag, inclusief verzendkosten, zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsverklaring. We mogen de terugbetaling uitstellen tot we de goederen hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, afhankelijk van wat eerst gebeurt. De terugbetaling gebeurt via dezelfde betaalmethode als je bestelling, inclusief de standaard verzendkosten en/of andere kosten. Bij gedeeltelijke retourzending worden de verzend- en overige kosten niet terugbetaald.

    Edit answer here.

  • Wil je je artikel ruilen?

    Helaas is het niet mogelijk om een artikel bij ons te ruilen. Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact op met ons klantenserviceteam.

    Edit answer here.

  • Heb je een klacht over je bestelling of een artikel?

    Neem contact op met ons klantenserviceteam en stuur bij voorkeur zoveel mogelijk informatie mee, zoals je ordernummer en/of artikelnummer.

    Edit answer here.

  • Welke artikelen kunnen niet geretouneerd worden? 

    Het herroepingsrecht geldt niet op alle online aankopen. Hieronder lees je op online aankopen het herroepingsrecht niet van toepassing is.

    1. Producten of diensten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft en die zich binnen de herroepingstermijn kunnen voordoen.
    2. Overeenkomsten die gesloten zijn tijdens een openbare veiling. Onder een openbare veiling wordt verstaan een verkoopmethode waarbij producten, digitale inhoud en/of diensten door de ondernemer worden aangeboden aan de consument die persoonlijk aanwezig is of de mogelijkheid krijgt persoonlijk aanwezig te zijn op de veiling, onder leiding van een veilingmeester, en waarbij de succesvolle bieder verplicht is de producten, digitale inhoud en/of diensten af te nemen;
    3. Dienstenovereenkomsten, na volledige uitvoering van de dienst, maar alleen als:
      • de uitvoering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument; en
      • de consument heeft verklaard dat hij zijn herroepingsrecht verliest zodra de ondernemer de overeenkomst volledig heeft uitgevoerd;
    4. Pakketreizen als bedoeld in artikel 7:500 BW en overeenkomsten van personenvervoer;
    5. Dienstenovereenkomsten voor terbeschikkingstelling van accommodatie, als in de overeenkomst een bepaalde datum of periode van uitvoering is voorzien en anders dan voor woondoeleinden, goederenvervoer, autoverhuurdiensten en catering;
    6. Overeenkomsten met betrekking tot vrijetijdsbesteding, als in de overeenkomst een bepaalde datum of periode van uitvoering daarvan is voorzien;
    7. Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
    8. Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben;
    9. Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
    10. Producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten;
    11. Alcoholische dranken waarvan de prijs is overeengekomen bij het sluiten van de overeenkomst, maar waarvan de levering slechts kan plaatsvinden na 30 dagen, en waarvan de werkelijke waarde afhankelijk is van schommelingen van de markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
    12. Verzegelde audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur, waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
    13. Kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van abonnementen hierop;
    14. De levering van digitale inhoud anders dan op een materiële drager, maar alleen als:
      • de uitvoering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument; en
      • de consument heeft verklaard dat hij hiermee zijn herroepingsrecht verliest.
    Edit answer here.