Supply Chain Planner (Utrecht)
Wat ga je doen?
Als Supply Chain Planner speel je een sleutelrol in het soepel laten verlopen van onze goederenstroom. Jij zorgt ervoor dat onze winkels én webshop altijd de juiste voorraad hebben – op het juiste moment, op de juiste plek. Je werkt nauw samen met collega’s van Supply Chain, Logistiek, Category Management, Retail Operations, de winkels én ons webshop team.
Samen met je collega Supply Chain Planner ben je verantwoordelijk voor het gehele allocatie- en replenishmentproces. Ons team bestaat uit 8 enthousiaste collega’s, en jij rapporteert direct aan de Supply Chain Manager. Je werkt vanuit ons mooie kantoor aan de Oude gracht.
Jouw taken zijn onder andere:
- Je zorgt voor een slimme allocatie van nieuwe collecties naar winkels en webshop.
- Je coördineert het replenishmentproces en zorgt voor een zo hoog mogelijke beschikbaarheid.
- Je organiseert en begeleidt (deel)inventarisaties.
- Je stelt collecties samen voor nieuwe winkels.
- Je analyseert voorraadniveaus en servicegraden en deelt jouw inzichten met het team.
- Je beheert en optimaliseert de voorraadparameters in Slimstock en ons POS.
- Je draagt bij aan verbetering van het logistieke proces in onze winkels.
Daarnaast speel je een verbindende rol tussen ons servicekantoor en de winkels, en draag je actief bij aan het verbeteren van onze voorraadstrategie.
Wat breng jij mee?
- Minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie in internationale retail of non-food.
- Kennis van Slimstock en ERP-systemen (liefst Business Central).
- Een analytisch brein, cijfermatig inzicht en een gestructureerde manier van werken.
- Ervaring met MS365 (Excel, Teams, SharePoint).
- Uitstekende beheersing van Nederlands en Engels (Duits of Frans is een pré).
- Ervaring met project- of verandermanagement? Dan heb je een extra streepje voor.
- En bovenal: een flexibele en oplossingsgerichte mindset met oog voor samenwerking.
Wat bieden wij jou?
- Een uitdagende en veelzijdige functie binnen een groeiend en betekenisvol bedrijf.
- Een marktconform salaris op basis van 32-38 uur per week.
- 13e maand in december + 8% vakantiegeld in mei.
- 24 vakantiedagen (o.b.v. fulltime dienstverband).
- Pensioenregeling, aanvullende verzekeringen en reiskostenvergoeding (fiets, OV & auto).
- Hybride werken, inclusief thuiswerkvergoeding en goede voorzieningen.
- 20% personeelskorting op ons hele assortiment.
En natuurlijk:
- Een warme, informele werksfeer waar ruimte is voor jouw ontwikkeling.
- Leuke teamactiviteiten, regelmatige check-ins en het vieren van successen.
- Een fijne werkplek in ons prachtige grachtenpand in hartje Utrecht, vlak naast onze winkel en op loopafstand van het station.
Wie zijn wij?
Het familiebedrijf Dille & Kamille is opgericht in 1974. In een tijd waar plastic en 'wegwerp' oprukten, koos Dille & Kamille voor eenvoud en duurzaamheid. Nu, na ruim 50 jaar is deze visie actueler dan ooit. Wij willen mensen inspireren om bewust te leven, in harmonie met elkaar, zichzelf en de natuur. Dit doen we onder meer met ons uitgebreide assortiment voor huis, tuin en keuken. Tijdloos mooi en gemaakt van materialen uit de natuur - ‘natuurlijke leven’ noemen wij dat.
Dille & Kamille is B Corp gecertificeerd en daar zijn we trots op! Vanaf het begin is duurzaamheid een kernwaarde van ons bedrijf en we zijn gemotiveerd om het elk jaar een beetje beter te doen en samen ambitieuze doelen te blijven stellen. Wij hechten waarde aan onze mensen en wat belangrijk voor hen is, en willen bijdragen aan hun vitaliteit, ontwikkeling en geluk. Lees hier meer over Dille & Kamille en B Corp!
Dille & Kamille is een nog altijd groeiend bedrijf met winkels in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. Ondanks die groei blijft het ‘familiegevoel’ sterk aanwezig. Het succes van Dille & Kamille is te danken aan het dagelijkse enthousiasme, de inzet, het talent, de professionaliteit en de loyaliteit van al onze medewerkers.
Wij vinden het belangrijk om divers talent aan te trekken en een werkomgeving te creëren waarin mensen met verschillende perspectieven en achtergronden zich thuis voelen. We nodigen iedereen uit om bij ons te solliciteren. Alle sollicitaties worden gelijk en inhoudelijk behandeld.
Enthousiast over de functie? Dan zien we jouw motivatie en cv graag zo snel mogelijk tegemoet.
Reageren kan per mail naar: werkenbij@dille-kamille.com t.a.v. Harold Reusink, manager Supply Chain